zamknij

camp event

Plotkara

Plotka 3

Już wkrótce...

Plotka 2

Już wkrótce...

Plotka 1

Rozpoczęcie nowego roku szkolnego zawsze jest zwiastunem nowych plotek! Mam nadzieję, że wkrótce okażą się tematy godne mojej uwagi. Nie zawiedźcie mnie, świeżaki!
Bądźcie na bieżąco i do zobaczenia już wkrótce! Wasz/a xyz ;*

Plotkara - kody

Informacja

NABÓR OTWARTY
Zgłaszanie swoich blogów tylko w zakładce "współpraca" (Administracja ➔ Współpraca)
Nie wiesz, jak dołączyć i od czego zacząć? Przeczytaj regulamin i pomoc, albo dołącz do naszego DISCORDA! tam odpowiemy na wszystkie nurtujące Cie pytania.

Tablica Ogłoszeń

Akademia Nook of Wolves zaprasza wszystkie magiczne istoty do październikowego naboru.

Strażnicy ostrzegają o obecności Byczorogów Miedzianych w lasach obok stolicy. Prosimy o zachowanie ostrożności.

Biblioteka Miejska zaprasza nowych i starych czytelników!

Sklepy w Taau oraz Everfar padają ofiarą licznych kradzieży, oraz napaści. Policja podejrzewa, że mamy do czynienia ze zorganizowaną grupą przestępczą. Apelujemy o najwyższą ostrożność.

Eventy

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO — zapraszamy wszystkich nowych uczniów do zakwaterowania się w swoich pokojach i zwiedzenia akademii.

JESIEŃ NADCHODZI — Everfar zaprasza na święto dzwonków. Dajcie wciągnąć się w wir beztroskiej zabawy. Czeka na was piwo korzenne, ciepłe desery, różne zadania oraz atrakcje.

A oto najlepsze zabawy tegorocznego Święta Dzwonków:

❶ Grupowe polowanie na Byczorogi. ❷ Wesołe Miasteczko nieopodal jarmarku. ❸ Tańce przy muzyce na żywo. ❹ Stragany z pysznym jedzeniem. ❺ Nocne ognisko integracyjne.

 

Witajcie, uczniowie! 
         Jesteście przerażeni wizją spędzenia pierwszego dnia szkoły między książkami, otoczeni na wpół wypisanymi długopisami i toną zbędnych informacji na start?
         Nic podobnego w tym roku się nie przydarzy!
Mamy ogromny zaszczyt poinformować Was, że tegoroczne celebrowanie pierwszych dni roku szkolnego rozpocznie się wycieczką integracyjną. Zapomnijcie więc o książkach oraz zeszytach, a w zamian weźcie latarki i ciepłe swetry, bo wrześniowe noce bywają zdradzieckie!
         Uczniowie rozbiją swoje obozowiska w lasach dookoła akademii, między targowiskiem, a miastem Everfar, oraz spędzą dwa dni, obcując z naturą i rozwiązując różne, przygotowane na tę okazję zadania! Uczniowie podzieleni zostaną na  kilka grup, wskutek czego będą zmuszeni ze sobą współpracować, poznając się bliżej.
         Grupa, która w grach i zabawach spisze się najlepiej, zostanie obdarowana odpowiednimi nagrodami.
          Grupy, oraz ich opiekunowie, zostaną ogłoszeni wkrótce, po losowaniu.
          Czekajcie niecierpliwie na następne informacje!
Pozdrawiamy,
Akademia Nook of Wolves
______________________________________________________________________________________________

Dzień dobry, uczniowie! 
Mamy ogromną nadzieję, że jesteście tak samo podekscytowani, jak my! 
               Uprzejmie prosimy, abyście jeszcze raz zajrzeli do swoich spakowanych plecaków, by upewnić się odpowiednio, że wszystko zostało spakowane. Pamiętajcie, że od tego, co zabraliście ze sobą, zależeć będzie, jak poradzicie sobie przez dwa dni w dziczy w obliczu zadań oraz wyzwań, które dla was przygotowaliśmy! 

               Jeszcze raz przypomnimy również o grupach, do których dołączyły nowe osoby!
GRUPA 1 : Tristian, Yuu, Crystal, Rowena, Deborah, Nam-Gi, Fausta.
GRUPA 2 Kerberos, Gideon, Axel, Edith, Rachel, BaoCheng, August!
Grupę pierwszą zostawiamy pod wdzięcznym nadzorem Pana Na'venna Evandila oraz Pana Matthew'a Newtmanna, a drugą pod czujnym okiem szanownej Pani Dyrektor, Aquaty Pullos oraz Pana Gam Seok-Jin'a!
               Prosimy, aby uczniowie do godziny 08:00, zebrali się na dziedzińcu szkolnym! Po sprawdzeniu obecności, wyruszymy!  
               W etapie pierwszym wycieczki, uczniowie dostaną spis zadań, które będą musieli wykonać w jak najszybszym czasie. 
Prawidłowość, oraz technikę wykonania, oceniać będą nauczyciele po dostarczeniu rzeczy do obozu.
Uczniowie muszą samodzielnie dobrać się w trzy grupy. Każda z grup dostanie po dwa zadania.

LISTA ETAPU I 

  1. Znajdź zielony instrument lasu. (mała zagadka dotyczy liścia) 
  2. Znajdź ziele, z którego wytwarza się eliksir uleczający 
    (Alchemicy oraz proekolodzy powinni wiedzieć, że chodzi o Krwawnik)
  3.  Wykażcie się umiejętnościami łowieckimi. Idźcie do pobliskiego strumienia i złapcie siedem ryb. Postarajcie się, bo posłużą wam, za dzisiejszą kolację!
  4. Chwytajcie łuki i gnajcie na pobliską polanę. Tam, upolujcie sarnę (samca)!
  5. W koronach drzew rośnie niezwykły kwiat, rosea - ovum, o charakterystycznym kształcie jajka. Wespnij się na szczyt jednego z drzew viridi - ingens i zdobądź trzy. Nie połam się.
  6. Udajcie się w tereny mrocznej dzielnicy. Tam znajdźcie i zabijcie jednego z przedstawicieli tamtejszych gatunków. W dowód tej zbrodni upuście krew do danej wam fiolki. 
Po dobraniu się w grupy, nauczyciele wybiorą wam zadania. 

Po powyższych etapach, uczniowie dostaną od nauczycieli odpowiednią mapę.
Tę część zdania uczniowie robią razem w swoich grupach.


  1.  Rozglądajcie się uważnie. Podążając wytyczonym szlakiem na mapie, napotkacie na swojej drodze kilka liczb. Ułożone w całość, będą stanowiły hasło do sejfu, znajdującego się na końcu drogi. Zachowajcie je w odpowiedniej kolejności, bo inaczej nie dostaniecie się do środka!

    LICZBY GRUPY I : 
    457386

    LICZBY GRUPY II : 
    214952


Kiedy uczniowie, po przejściu wszystkich podpunktów, dostaną się do sejfu, będą tam na nich czekały wytyczne etapu II, który rozpocznie się jutro, o godzinie 12:00. 

ETAP II
Uczniowie będą musieli skompletować trzy, wymagane od nich przedmioty, z różnych miejsc.

  1. Ruiny starodawnej biblioteki, skrywają mnóstwo skarbów i drogocennych ksiąg. Coś jednak tam nie pasuje ... Jesteś w stanie zauważyć co?
    (Wśród starych ksiąg znajduje nowoczesny zbiór przepisów kucharskich, odnajdźcie go)
  2. Miasto Everfar słynie z najlepszych wypieków, oraz ... ?
    (Everfar słynie z amuletów magicznych i ochronnych. Zdobądźcie jeden) 
  3. Udaj się na targowisko. Na stoisku z żółtym dachem, będzie czekał na ciebie starszy sprzedawca. Złóż mu dogodną ofertę, a on w zamian odda ci wymagany przedmiot. 
    Umiesz się targować?

Podpowiedzi prowadzone w nawiasach są dla autorów. Nasze postacie muszą trochę nad tym pogłówkować. 

______________________________________________________________________________________________

                      Apel, godzina 12:00! 
Witajcie, uczniowie! 
             W etapie pierwszym naszej wycieczki będzie na was czekać sześć zadań. Aby usprawnić i przyspieszyć czas realizowania ich, zalecamy wam dobrać się w trzy grupy. Kiedy już do tego dojdzie, każda grupa dostanie po dwa zadania, które będzie musiała zrealizować jak najszybciej. 
             Po dobraniu się w pary i otrzymaniu listy, niezwłocznie ruszajcie ku przygodzie! 
Na wykonanie wszystkich zadań, macie sześć godzin. O godzinie 19:00 wszyscy musza znaleźć się na terenie obozowiska!
Prosimy aby każdy z was miał ze sobą broń i oczy dookoła głowy. Pamiętajcie, że aktywność większości stworzeń mrocznej dzielnicy jest odnotowywana wszędzie.
             Prosimy, abyście w grupy dobrali się jak najszybciej w sekcji komentarzy!
Dwie grupy są dwuosobowe, zaś jedna trzyosobowa! 

GRUPA I 
Podgrupy :
a) Crystal & Fausta
b) Tristian/Gustav & Yuu
c) NamGi & Rowena & Deborah

ZADANIA PRZYDZIELONE DO GRUPY I
A)
1. Znajdź zielony instrument lasu. (mała zagadka dotyczy liścia) 
2. Chwytajcie łuki i gnajcie na pobliską polanę. Tam, upolujcie sarnę (samca)!

B) 

1 .Znajdź ziele, z którego wytwarza się eliksir uleczający 
(Alchemicy oraz proekolodzy powinni wiedzieć, że chodzi o Krwawnik) 
2. W koronach drzew rośnie niezwykły kwiat, rosea - ovum, o charakterystycznym kształcie jajka. Wespnij się na szczyt jednego z drzew viridi - ingens i zdobądź trzy. Nie połam się.

C) 
1. Wykażcie się umiejętnościami łowieckimi. Idźcie do pobliskiego strumienia i złapcie siedem ryb. Postarajcie się, bo posłużą wam, za dzisiejszą kolację!
2. Udajcie się w tereny mrocznej dzielnicy. Tam znajdźcie i zabijcie jednego z przedstawicieli tamtejszych gatunków. W dowód tej zbrodni upuście krew do danej wam fiolki. 


GRUPA II 
Podgrupy :
a) Edith & August
b) Rachel & Axel
c) Gideon & Baocheng & Kerberos

ZADANIA PRZYDZIELONE DO GRUPY II

A)
1. W koronach drzew rośnie niezwykły kwiat, rosea - ovum, o charakterystycznym kształcie jajka. Wespnij się na szczyt jednego z drzew viridi - ingens i zdobądź trzy. Nie połam się.
2. Wykażcie się umiejętnościami łowieckimi. Idźcie do pobliskiego strumienia i złapcie siedem ryb. Postarajcie się, bo posłużą wam, za dzisiejszą kolację!


B) 
1. Znajdź ziele, z którego wytwarza się eliksir uleczający (Alchemicy oraz proekolodzy powinni wiedzieć, że chodzi o Krwawnik)
2. 
Udajcie się w tereny mrocznej dzielnicy. Tam znajdźcie i zabijcie jednego z przedstawicieli tamtejszych gatunków. W dowód tej zbrodni upuście krew do danej wam fiolki. 

C) 
1.Znajdź zielony instrument lasu. (mała zagadka dotyczy liścia) 2.Chwytajcie łuki i gnajcie na pobliską polanę. Tam, upolujcie sarnę (samca)!

______________________________________________________________________________________________

Uwaga, obozowicze! 
    Przebieg dnia pierwszego naszej wycieczki dobiegł końca! 
Zapraszamy na kolację, która odbędzie się przy ognisku za pięć minut
    Ci, którzy (z zadań) nie dotarli jeszcze do obozu, będą do niego ściągnięci w trybie natychmiastowym przez nadzorujących ich nauczycieli, a zadania, z powodu nie zmieszczenia się w czasie, zostaną anulowane, wskutek czego ich drużyny nie otrzymają punktów! 
    Obozowicze, którzy dopiero do nas dołączyli, będą dołączeni do drużyn na jutrzejszej, porannej zbiórce! 
    Serdecznie gratulujemy tym, którym udało się ukończyć powierzone im zadania, a tym, którzy zawiedli, życzymy powodzenia w dniu jutrzejszym! 


PUNKTY DRUŻYN 
za każde zaliczone zadanie drużyna otrzymywała 5 punktów. W sumie można było dzisiaj zdobyć maksymalnie po 10. 

GRUPA 1 :
Tristian/Gustav Johnson & Yuu T'ce Nuqri Liea  10 punktów
Fausta Tertia & Crystal Amber  5 punktów 
Dong NamGi & Rowena Von O'Qhar 0 punktów 

GRUPA 2 : 
Kerberos Triakefalia & Gideon Anvill & Dong Baocheng 5 punktów
August Burne & Edith Ubel 10 punktów
Rachel Lethet & Axel Nightshade 10 punktów.

Powodzenia jutro! 
Widzimy się na ognisku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraz stopka

Obraz stopka
design by Rinne Lasair